Укравтодор пообіцяв відновити пішохідний перехід у с. Корсунці
У грудні поточного року Красносільська сільська рада зверталася до Служби автомобільних доріг в Одеській області з проханням встановити світлоф та відновити пішохідний перехід при виїзді із села Корсунці на автомобільну дорогу загального користування державного значення М-28 або на перетині вул. Колгоспної та вул. Луцької.
22 грудня від Служби автомобільних доріг надійшла відповідь наступного зміту: «…влітку 2020 року на даній ділянці автодороги були проведені роботи з влаштування додаткової смуги руху для розвантаження транспортного потоку на перехресті. Згідно схеми організації дорожнього руху на даній ділянці не передбачено пішохідний перехід (схема додається). Крім цього, повідомляємо, що автодорога М-28 Одеса-Южний-/М-14/(Обхід м. Одеси), являється частиною міжнародного транспортного коридору, яка входить в програму пропозицій
Укравтодору щодо розвитку мережі доріг загального користування державного значення, за бюджетною програмою "Покращення стану автомобільних доріг за маршрутом Львів - Тернопіль - Умань; Біла Церква - Одеса - Миколаїв - Херсон", де планується реконструкція дороги до параметрів І-Б категорії з 4 смугами руху, а також будівництво транспортної розв'язки в двох рівнях на км 4+050. Дані зауваження будуть враховані.
Дано розпорядження підрядній організації ТОВ «СК Автострой» провести заходи по відновленню пішохідного переходу на автомобільній дорозі загального користування державного значення М-28 Одеса - Южний - /М-14/ (Обхід м. Одеси), км 3+750, на перетині з вул. Колгоспна та вул. Луцька.
Стосовно встановлення світлофорних об'єктів на вищевказаних ділянках, Служба вважає за недоцільне встановлення світлофорних об’єктів, у зв’язку з тим що автомобільна дорога М-28 Одеса-ІОжний - /М-14/ (Обхід м. Одеси) - це автомобільна дорога державного значення (міжнародна), з великою інтенсивністю руху, розрахункова середньо-добова інтенсивність руху транспортних засобів на вищевказаній ділянці становить до 30 тис. одиниць. Встановлення світлофорного об’єкту приведе до збільшення ризику виникнення дорожньо-транспортних пригод, утворення заторів та порушень в організації безпеки дорожнього руху, що в свою чергу негативно вплине на екологічну ситуацію в даному населеному пункті».