У минулому році близько 3 тисяч жителів громади звернулися за допомогою
Робота зі зверненнями громадян – один з головних напрямків діяльності Красносільської сільської ради.
Протягом 2020 року до сільради надійшло 2783 звернень, що на 544 більше, ніж за 2019 рік. З них 2457 – письмових заяв, 326 звернень, що були окреслені громадянами на особистому прийомі, який здійснювався сільським головою, його заступниками та секретарем сільської ради.
Значна кількість звернень надходила від найменш захищених верств населення, а саме: ветеранів війни різних категорій, дітей війни, пенсіонерів, громадян пільгових категорій, малозабезпечених громадян.
Основні причини звернень – це питання аграрної політики і земельних відносин – 45%, соціального захисту (26%), а також питань фінансової, податкової, митної політики.
Разом з тим спостерігається динаміка зменшення кількості звернень громадян з інших питань, а саме: комунального господарства –3%, житлового господарства – 0,8%.
Кількість позитивно вирішених питань в порівнянні з показниками 2019 року, зросла і складає 70,2%.
Надано роз’яснення по 496 зверненнях, відмовлено у задоволенні – по 330, оскільки здебільшого вони не стосувалися повноважень Красносільскої сільської ради.
Результати розгляду звернень в обов’язковому порядку повідомляються заявникам. Велика увага приділяється дотриманню термінів розгляду заяв та вирішення питань, піднятих у зверненнях і скаргах громадян, виявленню причин, що їх породжують, аналізу найбільш гострих проблем, які потребують нагального вирішення.
Для всебічного розгляду звернень залучалися члени виконавчого комітету та депутати сільської ради відповідних округів.