Як можна вплинути на якість електропостачання
Oстаннім часом (впродовж листопада 2020 – січня 2021) до Красносільської сільської ради постійно надходять скарги від мешканців сіл Ілічанки та Красносілки на перебої з електропостачанням їхніх помешкань.
Усунення несправностей та відновлення електропостачання після подання заявок до кол-центру ДТЕК «Одеські електромережі» відбувається досить повільно, незважаючи, що до цього долучаються і депутати, і посадовці сільської ради. Ними в телефонному режимі постійно дублюється інформація про відсутнiсть електропостачання у вищезгаданих населених пунктах.
Лише протягом останнього місяця начальнику Північного РЕМ О. Матезі було направлено 2 листа щодо вжиття дієвих заходів з вирішення питання якісного електропостачання жителям громади. Письмові звернення направлялися і генеральному директору АТ «ДТЕК «Одеські електромережі» О. Фоменку. Проте проблема існує і сьогодні.
Хочемо запевнити, що сільська рада, хоч і не має права втручатися у господарську діяльність обласного підприємства, не залишається осторонь. Але наших повноважень не вистачає для дієвого вирішення даного питання. Маємо сподівання, що з початку нового фінансового року обласне підприємство винайде кошти, аби забезпечити якісне надання послуг.
У разі відключення світла в першу чергу потрібно дзвонити до кол-центру ДТЕК «Одеські електромережі», оскільки вони є безпосередніми надавачами послуги на договірних засадах громадянам - +38(048) 705 90 90 для стаціонарних телефонів та +38(068) 750 90 90, +38(095) 750 90 90 для мобільних операторів.
Якщо відсутня відповідна реакція з боку представників підприємства, наступним кроком може стати дзвінок на Урядову «гарячу лінію» за номером 1545 (працює цілодобово).
Ще одним важелем впливу може стати відділ НКРЕКП у Одеській області тел. +38(048) 730 12 07