Робота зі зверненнями громадян
Робота зі зверненнями громадян в Красносільській сільській раді проводиться відповідно до вимог чинного законодавства.
Протягом 3 місяців до сільської ради надійшло 751 звернення, що на 109 більше, ніж за аналогічний період минулого року. У зв'язку з тимчасовим обмеженням особистого прийому громадян для запобігання можливого поширення гострої респіраторної хвороби, спричиненої короновірусом та на виконання постанови Кабінету, усі заяви надійшли у письмовому вигляді.
Аналіз тематики порушених у зверненнях громадян питань показав різноманітну актуальність.
Стабільною залишається тенденція звернень з питань аграрної політики і земельних відносин, соціального захисту та з питань комунального господарства.
Значна частина звернень надходила від найменш захищених верств населення, а саме: ветеранів війни різних категорій, дітей війни, пенсіонерів та ін.
Незважаючи на те, що простежується тенденція до збільшення надходжень письмових заяв, кількість позитивно вирішених питань в порівнянні з минулорічними показниками зросла.
По зверненнях, які не входять до компетенції сільської ради, надано роз’яснення, частині заявників відмовлено (не надані усі документи, документи не відповідають нормам тощо).
Виконкомом приділяється увага щодо дотримання термінів розгляду заяв та вирішення питань, піднятих у зверненнях та скаргах громадян, виявленню причин, що їх породжують, аналізу найбільш гострих проблем, які потребують нагального вирішення.
Результати розгляду звернень повідомляються заявникам.
Для всебічного розгляду звернень залучалися члени виконавчого комітету та депутати сільської ради відповідних округів.