Зміни постачальника води у громаді: питання-відповіді
Філія «Інфоксводоканал» ТОВ «Інфокс» протягом останнього місяця попереджає споживачів із сіл Красносілки, Ілічанки та Корсунці про розірвання договорів на послуги водопостачання.
1. З чим це пов’язано?
- Як повідомляє філія «Інфоксводоканал», розірвання договорів зі споживачами пов’язано зі змінами до ліцензійних умов, у результаті чого підприємство з 1 серпня не зможе надавати відповідні послуги.
2. Хто може надавати відповідні послуги?
- Відповідно до законодавства, послуги з водопостачання може надавати підприємство, яке має ліцензію на провадження господарської діяльності з централізованого водопостачання на території громади, а саме – КП «Перспектива».
3. Коли і як перезаключити договір з постачальником?
- Власник житла повинен з відповідними документами звернутися до КП «Перспектива»: документ на право власності, паспорт, ідентифікаційний код, довідка про склад сім'ї.
Про дату і час прийому документів буде повідомлено пізніше.
Довідки за телефонами КП «Перспектива»: 048750-3727.