Відвідувачі зможуть перевіряти сервіс у ЦНАПі
Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запущено першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.
Ключова точка доступу до держпослуг зараз — це ЦНАПи.
Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ.
Красносільський ЦНАП вже отримав свій QR-код для отримання відгуків про якість надання послуг, що дасть змогу виявити недоліки і покращити роботу ЦНАПу.
Під час візиту відвідувачі, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона, оцінюють роботу працівників та надсилають відгук.
QR-коди розміщені при вході та в кабінетах ЦНАПу.