A A A K K K
для людей із порушенням зору
Красносільська територіальна громада
Одеський район, Одеська область

 Як підтвердити дошлюбне прізвище, якщо шлюб розірвано і жодних документів не збереглося?

Дата: 24.11.2021 16:54
Кількість переглядів: 927

У такій ситуації необхідно отримати витяг із державного реєстру актів цивільного стану. Це можна зробити в будь-якому відділі ДРАЦС незалежно від місця державної реєстрації акта цивільного стану й місця проживання заявника.

 

Для отримання витягу з Реєстру подається заява/запит, у якій зазначається одна з таких відомостей про фізичну особу, стосовно якої видається витяг із Реєстру:

  •  прізвище, ім’я та по батькові, дата і місце народження особи, щодо відомостей про яку отримано запит;

  •  серія і номер свідоцтва про державну реєстрацію відповідного акта цивільного стану, дата його видачі;

  •  реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт цивільного стану.

 

У разі подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру щодо актового запису про шлюб або розірвання шлюбу додатково зазначаються прізвище, ім’я, по батькові другого з подружжя.

 

 Подати заяву/запит на отримання такого документа заявник може особисто або через законного представника:

  •  безпосередньо до відділу державної реєстрації актів цивільного стану;

  • відправивши документи поштою (рекомендованим листом);

  •  в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням вебпорталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» на сайті https://dracs.minjust.gov.ua/.

 

Фізична особа під час особистого подання заяви/запиту про надання витягу з Реєстру пред’являє паспорт громадянина України або паспортний документ й у відповідних випадках документи, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки.

 

 Справжність підпису заявника на заяві, а також вірність копій паспорта громадянина України чи паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, має бути відповідним чином засвідчено.

 

 У разі надсилання заяви поштовим зв’язком витяг із Реєстру надсилається заявнику поштою.

 

Якщо документи надсилають в електронному вигляді через мережу Інтернет із використанням вебпорталу, то подають заяву встановленої форми з накладенням кваліфікованих електронних підписів та відскановані копії необхідних документів.

 

 До заяви додають документ про внесення плати за видачу витягу з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту «check», або підтвердження права на безплатне отримання витягу з Реєстру.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь