A A A K K K
для людей із порушенням зору
Красносільська територіальна громада
Одеський район, Одеська область

Звіт про роботу зі зверненнями громадян за 1 півріччя 2022  року

Дата: 15.08.2022 12:43
Кількість переглядів: 287

На останньому засіданні виконавчого комітету, яке провела Красносільський сільський голова Марина Архірій, було розглянуто питання про стан  роботи зі  зверненнями  громадян Одеської  області  за 1 півріччя 2022  року.

 

Протягом звітного періоду до Красносільської сільської ради надійшло

3553 звернень, що на 2169 більше, ніж за аналогічний період минулого

року. З них: 2558 – письмових заяв, що надійшли до сільської ради поштою,

995 громадян звернулися на особистому прийомі сільського голови, заступників сільського голови, керуючого справами, секретаря сільської ради та старост сіл;

отримано 6 колективних звернень громадян.

За результатами розгляду звернень громадян:

- вирішено позитивно – 3340 звернень;

- надано роз’яснення із 125 питання;

- знаходяться на розгляді - 88.

        Найактуальніші питання,  які громадяни порушують  у  своїх  зверненнях,   стосуються:

- питання    соціального   захисту   (виділення     матеріальної      допомоги     на

лікування або у зв’язку зі скрутним матеріальним становищем, оформлення

пільг та ін.) – 665 звернень;

- аграрної  політики  і  земельних  відносин  (надання  дозволу    на    розробку

проєкту відведення земельних ділянок, затвердження проєкту відведення тощо)

– 230 звернень;

- питання комунального господарства – 12 звернень;

- питання житлової політики – 4 звернень;

- освіта, наукова, науково-технічна, інноваційнадіяльність та інтелектуальна   

   власність  та інші   - 2642 звернень.

        За  1  півріччя  2022   року   звернення     надійшли   від   жителів  сіл Красносільської територіальної громади, а саме:

- села Красносілка – 998 звернень;

- села Іванове – 473 звернення;

- села Ілічанка – 498 звернень;

- села Корсунці – 566 звернень;

- сіл Кубанка та Новокубанка – 314 звернення;

- сіл Павлинка, Нові Шомполи, Букачі, Лізинка– 559 звернень;

- села Переможне – 39 звернень;

- міста Одеса та ін. – 106 звернень.

 

        Особлива увага приділяється роботі зі зверненнями громадян, які

звертаються до сільської ради на особистих прийомах. Для цього в

Красносільській сільській раді затверджено графік особистого прийому

громадян сільським головою, секретарем, заступниками сільського голови,

керуючим справами виконавчого комітету Красносільської сільської ради та

іншими посадовими особами структурних підрозділів сільської ради, а також

спеціалістами. З метою відкритості і прозорості влади зазначений графік для зручності громадян розміщується на офіційному веб-сайті Красносільської сільської ради (https://krasnosilskagromada.gov.ua) та на спеціалізованих стендах (для оголошень/оприлюднень) у холі сільської ради.

        Працівники загального відділу знаходяться у прямій взаємодії з

громадянами, надають методичну допомогу їм при оформленні та написанні

звернень. За необхідності в установленому порядку залучаються спеціалісти

структурних підрозділів сільської ради для надання всебічної консультативної

допомоги.

       

Заслухавши та обговоривши звіт, члени виконавчого комітету взяли його      

до відома. Начальнику загального відділу доручено організувати чіткий контроль за дотриманням строків розгляду звернень громадян, начальникам управлінь, відділів та Служби Красносільської сільської ради -  неухильно дотримуватись Інструкції з діловодства за зверненнями громадян щодо термінів розгляду піднятих питань у зверненях громадян та їх вирішення.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь