Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян Красносільської сільської ради
Робота зі зверненнями громадян в сільській раді проводиться відповідно до законодавства України.
Окрема увага приділяється роботі зі зверненнями громадян, які
звертаються до сільської ради на особистих прийомах. Для цього в
Красносільській сільській раді затверджено графік особистого прийому
громадян сільським головою, секретарем, заступниками сільського голови,
керуючим справами виконавчого комітету та
іншими посадовими особами. З метою відкритості і прозорості влади зазначений графік розміщується на офіційному веб-сайті та стендах у приміщенні
З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції у 2022 році прийом громадян було обмежено, тому звернення надходили в більшості поштовим та електронним зв’язком.
Всього за 2022 рік надійшло:
- звернень через «Урядову гарячу лінію» – 79;
- депутатських звернень – 36;
- запитів на публічну інформацію – 53;
- звернень громадян – 3553.
На особистому прийомі сільського голови, заступників сільського голови, керуючого справами виконавчого комітету, секретаря сільської ради та старост сіл звернулося 1455 громадян.
Протягом 2022 року сільською радою отримано 14 колективних звернень, у яких звернулось 127 жителів громади.
За результатами розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 3348 звернень;
- надано роз’яснення із 281 питання;
- знаходяться на розгляді - 92.
Окремо слід відзначити надходження великої кількості звернень громадян стосовно надання адміністративних послуг. У 2022 році від жителів Красносільської громади надійшло 7840 звернень.
Найактуальніші питання, які громадяни порушують у своїх зверненнях, стосуються:
- питання соціального захисту – 1833 звернень;
- аграрної політики і земельних відносин – 589 звернень;
- транспорту і зв’язку - 3 звернення;
- охорони здоров’я - 1 звернення;
- питання комунального господарства – 134 звернень;
- питання житлової політики – 23 звернень;
- освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність та інші - 6965 звернень.
Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва сільської ради, воно є предметом обговорення на нарадах. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.