Красносільська територіальна громада
Одеський район, Одеська область

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян Красносільської сільської ради

Дата: 01.03.2023 08:31
Кількість переглядів: 383

Робота зі зверненнями громадян в сільській раді проводиться відповідно до законодавства України.

 Окрема увага приділяється роботі зі зверненнями громадян, які
звертаються до сільської ради на особистих прийомах. Для цього в
Красносільській сільській раді затверджено графік особистого прийому
громадян сільським головою, секретарем, заступниками сільського голови,
керуючим справами виконавчого комітету та
іншими посадовими особами. З метою відкритості і прозорості влади зазначений графік розміщується на офіційному веб-сайті та стендах у приміщенні

        З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції у 2022 році прийом громадян було обмежено, тому звернення надходили в більшості поштовим та електронним зв’язком. 

          Всього за 2022 рік надійшло:

     - звернень через «Урядову гарячу лінію» – 79;

     - депутатських звернень  – 36;

     - запитів на публічну інформацію  – 53;

     - звернень громадян  – 3553.

           На особистому прийомі сільського голови, заступників сільського голови, керуючого справами виконавчого комітету, секретаря сільської ради та старост сіл  звернулося  1455 громадян.

           Протягом 2022 року сільською радою отримано 14 колективних звернень, у яких звернулось 127 жителів громади.  

        За результатами розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 3348 звернень;
- надано роз’яснення із 281 питання;
- знаходяться на розгляді - 92.

          Окремо слід відзначити надходження великої кількості звернень громадян стосовно надання адміністративних послуг. У 2022 році від жителів Красносільської громади надійшло 7840 звернень.

            Найактуальніші питання,  які громадяни порушують  у  своїх  зверненнях,   стосуються:

- питання    соціального   захисту    – 1833 звернень;
- аграрної  політики  і  земельних  відносин  – 589 звернень;

- транспорту і зв’язку  -  3 звернення;

- охорони здоров’я   - 1 звернення;

- питання комунального господарства – 134 звернень;
- питання житлової політики – 23 звернень;

- освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність  та інші   - 6965 звернень.

          Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва сільської ради, воно є предметом обговорення на нарадах. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь