A A A K K K
для людей із порушенням зору
Красносільська територіальна громада
Одеський район, Одеська область

Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян Красносільської сільської ради

Дата: 01.03.2023 08:31
Кількість переглядів: 357

Робота зі зверненнями громадян в сільській раді проводиться відповідно до законодавства України.

 Окрема увага приділяється роботі зі зверненнями громадян, які
звертаються до сільської ради на особистих прийомах. Для цього в
Красносільській сільській раді затверджено графік особистого прийому
громадян сільським головою, секретарем, заступниками сільського голови,
керуючим справами виконавчого комітету та
іншими посадовими особами. З метою відкритості і прозорості влади зазначений графік розміщується на офіційному веб-сайті та стендах у приміщенні

        З метою запобігання поширенню коронавірусної інфекції у 2022 році прийом громадян було обмежено, тому звернення надходили в більшості поштовим та електронним зв’язком. 

          Всього за 2022 рік надійшло:

     - звернень через «Урядову гарячу лінію» – 79;

     - депутатських звернень  – 36;

     - запитів на публічну інформацію  – 53;

     - звернень громадян  – 3553.

           На особистому прийомі сільського голови, заступників сільського голови, керуючого справами виконавчого комітету, секретаря сільської ради та старост сіл  звернулося  1455 громадян.

           Протягом 2022 року сільською радою отримано 14 колективних звернень, у яких звернулось 127 жителів громади.  

        За результатами розгляду звернень громадян:
- вирішено позитивно – 3348 звернень;
- надано роз’яснення із 281 питання;
- знаходяться на розгляді - 92.

          Окремо слід відзначити надходження великої кількості звернень громадян стосовно надання адміністративних послуг. У 2022 році від жителів Красносільської громади надійшло 7840 звернень.

            Найактуальніші питання,  які громадяни порушують  у  своїх  зверненнях,   стосуються:

- питання    соціального   захисту    – 1833 звернень;
- аграрної  політики  і  земельних  відносин  – 589 звернень;

- транспорту і зв’язку  -  3 звернення;

- охорони здоров’я   - 1 звернення;

- питання комунального господарства – 134 звернень;
- питання житлової політики – 23 звернень;

- освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність  та інші   - 6965 звернень.

          Питання роботи із зверненнями громадян перебуває на особливому контролі у керівництва сільської ради, воно є предметом обговорення на нарадах. Посилено контроль щодо своєчасного, об’єктивного і кваліфікованого розгляду звернень громадян та надання конкретних і фахових відповідей заявникам за результатами розгляду їх звернень.Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь