Красносільська територіальна громада
Одеський район, Одеська область

Про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту документа державного планування «Детальний план території розміщення навчального центру з вогневої та тактичної підготовки на земельній ділянці площею 2,0 га на території Красносільської с

Дата: 02.04.2024 08:32
Кількість переглядів: 109

ЗАЯВА

про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки проекту документа державного планування «Детальний план території розміщення навчального центру з вогневої та тактичної підготовки на земельній ділянці площею 2,0 га на території Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області (за межами населеного пункту с. Іванове)».

  1. Замовник

Виконавчий комітет Красносільської сільської ради Одеського району.

  1. Вид та основні цілі документа державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;

Детальний план території  (ДПТ) – містобудівна документація, що визначає планувальну організацію та розвиток території. Основні завдання детального плану території:

  • формування території під розміщення навчального центру з вогневої та тактичної підготовки;
  • встановлення охоронних зон;
  • створення умов для безпечного пересування автомобільного транспорту та пішоходів;
  • встановлення містобудівних умов і обмежень.

Проект детального плану території розробляється згідно рішення сесії Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області від 7 жовтня 2022 року № 497-VІІІ.

При розробленні детального плану території використані наступні проектні матеріали:

  • Генеральний план с. Іванове;
  • Схема планування території Лиманського району;
  • Схема планування території Одеської області (затвердженої рішенням Одеської обласної ради №775-VI от 24.04.2013р);
  • Данні державного земельного кадастру.
  1. Те, якою мірою документ державного планування визначає умови для реалізації видів діяльності або об’єктів, щодо яких законодавством передбачено здійснення процедури оцінки впливу на довкілля (у тому числі щодо визначення місцезнаходження, розміру, потужності або розміщення ресурсів);

Відповідно до ч.1 ст. 3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, що відповідає критеріям зазначеним у ч.2 ст. 3 та ч.3 ст3 Закону.

Планована діяльність в межах проектної ділянки, а саме: діяльність центру з вогневої та тактичної підготовки (а також тирів та стрільбищ) не визначена ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» як така, що потребує проведення процедури оцінки впливу на довкілля (ОВД).

  1. Ймовірні наслідки:

а) для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

    для атмосферного повітря:

  • збільшення забруднення атмосферного повітря, зокрема тимчасового на період проведення робіт з облаштування тиру та благоустрою;
  • зростання акустичного забруднення;

   для здоров’я населення:  впливу не очікується;

   для ґрунтів:

  • фрагментарне пошкодження під час будівництва;
  • захист від пошкоджень за рахунок облаштування твердого покриття;
  • захист за рахунок впорядкування поверхневого стоку;

  для стану водних ресурсів: істотного впливу не очікується;

  у сфері поводження з відходами:

  • тимчасове збільшення кількості будівельних відходів та сміття;

б) для територій з природоохоронним статусом:

території з природоохоронним статусом у межах розробки містобудівної документації не визначені;

в) транскордонні наслідки для довкілля, у тому числі для здоров’я населення:

транскордонні наслідки від виконання детального плану території відсутні.

  1. Виправдані альтернативи, які необхідно розглянути, у тому числі якщо документ державного планування не буде затверджено:

З метою розгляду альтернативних варіантів планувальних рішень та їх ймовірних наслідків для навколишнього середовища під час виконання СЕО проекту ДДП передбачається розглянути:

  • «Нульовий сценарій», без впровадження проектних змін;
  • Інші альтернативи, що будуть надані в процесі виконання СЕО.
  1. Дослідження, які необхідно провести, методи і критерії, що використовуватимуться підчас стратегічної екологічної оцінки;

Основною метою проведення стратегічної оцінки є прогнозування можливої реакції навколишнього природного середовища на прямий чи опосередкований вплив, вирішення задач раціонального природокористування у довгостроковій перспективі, та у відповідності з очікуваним станом природного середовища.

При проведенні стратегічної екологічної оцінки детального плану території передбачається використовувати наступну інформацію:

  • вихідні дані отримані від замовника;
  • генеральний план села Іванове;
  • доповіді про стан довкілля Одеської ОДА;
  • екологічний паспорт Одеської області;
  • статистичну інформацію отриману із офіційних джерел;
  • вимоги щодо обсягу виконання СЕО надані департаментами ОДА;
  • зауваження та пропозиції, надані під час проведення громадського обговорення;
  • зауваження та пропозиції надані під час проведення  консультацій.
  1. Заходи, які передбачається розглянути для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування:

З метою пом’якшення ймовірного впливу на довкілля та здоров’я населення від виконання детального плану території планується:

  • передбачити облаштування площ озеленення загального користування та спеціального призначення;
  • встановити містобудівні обмеження;
  • встановити санітарно-захисні та охоронні зони.
  1. Пропозиції щодо структури та змісту звіту про стратегічну екологічну оцінку:

Згідно  з частиною 2 статті 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку», звіт планується скласти з урахуванням рівня деталізації документа державного планування, сучасних знань і методів оцінювання.   

Звіт буде містити таку інформацію:

  1. зміст та основні цілі документу державного планування, його зв’язок з іншими документами державного планування;
  2. характеристику поточного стану довкілля, у тому числі здоров’я населення, прогнозні зміни цього стану, якщо документ державного планування не буде затверджено (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  3. характеристику стану довкілля, умов життєдіяльності населення та стану його здоров’я на територіях, які ймовірно зазнають впливу (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  4. екологічні проблеми, у тому числі ризики впливу на здоров’я населення, які стосуються документа державного планування, зокрема щодо територій з природоохоронним статусом (за адміністративними даними, статистичною інформацією та результатами досліджень);
  5. зобов’язання у сфері охорони довкілля, у тому числі пов’язані із запобіганням негативному впливу на здоров’я населення, встановлені на міжнародному, державному та інших рівнях, що стосуються документа державного планування, а також шляхи врахування таких зобов’язань під час підготовки документа державного планування;
  6. опис наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення, у тому числі вторинних, кумулятивних, синергічних, коротко-, середньо- та довгострокових (1, 3-5 та 10-15 років відповідно, а за необхідності - 50-100 років), постійних і тимчасових, позитивних і негативних наслідків;
  7. заходи, що передбачається вжити для запобігання, зменшення та пом’якшення негативних наслідків виконання документа державного планування;
  8. обґрунтування вибору виправданих альтернатив, що розглядалися, опис способу, в який здійснювалася стратегічна екологічна оцінка, у тому числі будь-які ускладнення (недостатність інформації та технічних засобів під час здійснення такої оцінки);
  9. заходи, передбачені для здійснення моніторингу наслідків виконання документа державного планування для довкілля, у тому числі для здоров’я населення;
  10. опис ймовірних транскордонних наслідків для довкілля, у тому числі для здоров’я населення (за наявності);
  11. резюме нетехнічного характеру інформації, передбаченої пунктами 1-10 цієї частини, розраховане на широку аудиторію.

Звіт про стратегічну екологічну оцінку складається до затвердження документу державного планування, та підписується всіма його авторами (виконавцями) із зазначенням кваліфікації. Звіт буде оприлюднено, та надано до погодження у друкованому та електронному вигляді.

  1. Орган, до якого подаються зауваження і пропозиції, та строки їх подання.

З метою врахування громадських інтересів згідно з вимогами Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» буде проведене громадське обговорення заяви про визначення обсягу СЕО у вигляді надання зауважень та пропозицій.

Зауваження і пропозиції до заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки надаються у письмовому вигляді особисто, або поштою до Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області за адресою: 67560, Одеська обл., Одеський р-н, с. Красносілка, вул. Набережна, буд. 87-А, та на електронну поштову адресу: krasnosilska-sr@ukr.net .

Ознайомитись зі змістом заяви про визначення обсягу СЕО можна у приміщенні Красносільської сільської ради Одеського району Одеської області, та на сторінці Красносільської сільської ради в мережі інтернет за посиланням: https://krasnosilska-gromada.gov.ua/.

Строк громадського обговорення заяви про визначення обсягу стратегічної екологічної оцінки становить 15 днів з дня її оприлюднення у встановленому порядку. Граничний строк надання зауважень становить 15 календарних днів з моменту оприлюднення заяви про визначення обсягу СЕО,  а саме:

з «_03___» квітня  2024р. до «_19__» квітня 2024 року.

Зауваження, надані поза межами визначеного строку, не приймаються та не розглядаються.

Особа відповідальна за прийняття зауважень:

Величко Світлана Олександрівна, тел: 048 752-97-80, 752-97-79  


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь