Красносільська територіальна громада
Одеський район, Одеська область

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Дата: 26.08.2024 10:31
Кількість переглядів: 127

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "УКРЕКОПРОМ" 39624900 (повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.

1. Інформація про суб’єкта господарювання. Україна, 65059, Одеська обл., місто Одеса, пр.Адміральський, будинок 34 А 380503633301 (місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), контактний номер телефону) 2. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.

Планована діяльність, її характеристика. В рамках планованої діяльності ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» передбачає здійснювати діяльність з управління відходами відповідно до Закону України «Про управління відходами», додатків А та Б Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, Конвенції МАРПОЛ 73/78, постанови КМУ від 20.10.2023 року №1102 «Про затвердження Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів», постанови КМУ від 05.12.2023 року №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», постанови КМУ від 01.03.2024 року №229 «Про затвердження Технічних вимог до експлуатації установок із спалювання відходів та установок із сумісного спалювання відходів», набрання чинності якої відбудеться 05.09.2024 року. Технічна альтернатива 1. Для здійснення діяльності ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» має відповідну матеріально-технічну базу: установки спалювання відходів УТ 3000 ДП – 2 од., УТ 750 Д - 1 од. з робочою температурою до 1300 0С; системи очистки газів; сепаратор нафтопродуктів та сепаратор дизельних палив, установки розподілу компонентів ртутьвмісних люмінесцентних ламп і приладів «Екотром-2», «Екотром»; дробарки, лінія промивання ґрунту, лінія промивання каменю, преса гідравлічні, електрична пила, бетонозмішувач, лінія АЛП-Х-300; лінія переробки батарейок; рокли; навантажувачі; механічний штабелер; ваги, єврокуби; ємності пластикові та металеві; контейнери пластикові та металеві для тимчасового зберігання відходів. Технічна альтернатива 2. Для термічного знешкодження відходів розглядається встановлення установки термічної деструкції органічної сировини «УТД-1», що виготовлена за ТУ У 29.5-2961020199-001:2009, з максимальною температурою піролізної камери до 550 0С. 3. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. Одеська обл. Одеський р-н Старокиївське шосе, 21 км, буд. 55. 3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. Фонтанська територіальна громада Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1. Одеська обл. Одеський р-н Старокиївське шосе, 21 км, буд. 55.. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» здійснює свою господарську діяльність у сфері управління відходами на промислово освоєній території, в складських приміщеннях закритого типу за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, тг Фонтанська, Старокиївське шосе, 21 км, буд. 55. Виробничі приміщення розташовані в межах земельної ділянки з кадастровим номером 5122786400:01:001:3358, загальною площею - 5 га. Проммайданчик межує: - з півночі – з автодорогою, за якою знаходиться промзона; - з заходу, північного заходу – з автодорогою, за якою знаходиться промзона; - зі сходу, північного сходу – з землями сільськогосподарського призначення, за якими на відстані 2 км від проммайданчика знаходяться одноповерхові житлові будинки с. Олександрівка; - з півдня - з землями сільськогосподарського призначення; - з південного сходу – з землями сільськогосподарського призначення; - з південного заходу – з промзоною, за якою на відстані 1,8 км від проммайданчика знаходяться житлові забудови м. Одеса. Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2. Одеська обл. Одеський р-н Старокиївське шосе, 21 км, буд. 55.. Територіальна альтернатива 2 не розглядається, об’єкт діючий, місце провадження планованої діяльності знаходиться на визначеній і спланованій земельній ділянці згідно договору оренди об’єктів нерухомого майна, і відповідає її цільовому призначенню. 4. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. Соціально-економічний вплив від діяльності підприємства ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» носить позитивний характер. Планована діяльність, крім створення додаткових робочих місць та збільшення обсягів відрахувань до бюджету, вирішує проблему стихійного, неорганізованого розміщення відходів, запобігає утворенню несанкціонованих місць їх зберігання та накопичення, знижує екологічне навантаження на довкілля в південному регіоні країни. Розташування об’єкту в промисловій зоні не зачіпає інтересів жителів прилеглих населених пунктів, запобігає негативному впливу відходів на здоров’я людей та навколишнє природне середовище. 5. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). Виробничі потужності підприємства з оброблення відходів: Виробниче приміщення існуюче. Здійснення операції щодо оброблення відходів шляхом спалювання передбачається в установках термічного знищення відходів УТ 3000 ДП – 2 од., УТ 750 Д, при температурі до 13000С. Максимальна річна виробнича потужність складає 16560 т/рік термічно-знищених відходів. Виробнича потужність установки «Екотром-2» складає - люмінесцентні лампи – до 1200 од./год. або 9936000 од./рік; - компактних люмінесцентних ламп – до 300 од./год або 2484000 од/рік; установки «Екотром» - прямих люмінесцентних ламп з віддувкою люмінофору – до 300 од./год або 2484000 од/рік; - ламп енергозберігаючих, бактерицидних, пальників, тощо – до 400 од./год або 3312000 од/рік; - сорбентів, бою ламп, пилу тощо – до 40 кг/год. Здійснення операцій з оброблення відпрацьованих мастил (олив) та нафтовмісних відходів проводиться на сепараторі нафтопродуктів та сепараторі дизельних палив – 1 максимальною потужністю 20000 т/рік нафтовмісних відходів. Потужність лінії з переробки відпрацьованих елементів живлення (батарейок) становить до 1000 кг/год. Максимальна виробнича продуктивність – 8640,0 т/рік. Для здійснення операцій оброблення та відновлення відходів використання хімічних засобів захисту рослин передбачається використання лінії мийки тари, виробнича потужність якої складає від 4968 т/рік. Потужність лінії (комплексу) АЛП-Х-300 з оброблення полімерів, у тому числі тари зпід пестицидів та агрохімікатів складає 600 кг/год. Транспортування небезпечних відходів здійснюється орендованим та власним спеціалізованим автотранспортом, з дотриманням вимог законодавства. Всі відходи зберігаються у тарі, що забезпечує локалізоване зберігання та дозволяє виконувати вантажно-розвантажувальні та транспортні роботи. Джерело електрозабезпечення – трансформаторна підстанція (ТП). Для безперебійного електропостачання планується використовувати два генератора. Водопостачання та госппобутове водовідведення здійснюються за допомогою водопровідних мереж орендодавця. Режим роботи підприємства тризмінний, цілорічний і залежить від попиту на послуги підприємства. 6. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно з законодавством України, а також згідно з технічними умовами. - дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних і територіальних обмежень згідно з діючими нормативними документами. - дотримання дозволених обсягів викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел викидів; - дотримання встановлених обсягів утворення відходів згідно дозвільних документів; - дотримання рівня акустичного навантаження на межі СЗЗ та найближчої житлової забудови; - захист ґрунту від забруднення; - відсутність негативного впливу на поверхневі та підземні води. щодо технічної альтернативи 2. Для технічної альтернативи 2, екологічні та інші обмеження планованої діяльності співпадають з технічною альтернативою 1. щодо територіальної альтернативи 1. Дотримання режиму господарської діяльності в межах санітарно-захисної зони, виключення перевищення допустимих рівнів негативних впливів на межі найближчої житлової забудови. щодо територіальної альтернативи 2. Не розглядається. 7. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1. Еколого-інженерна підготовка і захист території забезпечуються існуючою інфраструктурою. Територія включає виробничий майданчик та під’їзну дорогу. Виробничий майданчик знаходиться в межах промислової зони на існуючій та вже спланованій території з твердим водонепроникним покриттям. Зняття рослинного шару ґрунту не передбачається. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. Забезпечення захисних та компенсаційних заходів. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядається. 8. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1. Сфера, джерела та види можливого впливу планованої діяльності на довкілля розглядатимуться для наступних компонентів: - клімат та мікроклімат – опосереднений вплив; - повітряне середовище – присутній вплив (викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та шум від технологічного обладнання); - водне середовище – вплив локальний в результаті утворення виробничо-дощових та господарсько-побутових стоків. Планованою діяльністю не передбачається скидання стоків у поверхневі водойми та їх потрапляння на ґрунти та в ґрунтові води; - геологічне середовище та ґрунти – опосередкований вплив; - земельні ресурси – опосереднений вплив; - культурна спадщина – вплив на культурну спадщину відсутній; - природно-заповідний фонд – території ПЗФ у межах планованої діяльності відсутні. Територія планованої діяльності не відноситься до земель природних заповідників, національних парків або інших об’єктів Заповідного Фонду України. - техногенне середовище – вплив помірний за умов дотримання проектних рішень. щодо технічної альтернативи 2. Аналогічні обраному варіанту планованої діяльності. щодо територіальної альтернативи 1. Аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива не розглядається. 9. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). Перша категорія 8 Управління відходами Управління відходами: об’єкти оброблення небезпечних відходів; об’єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 100 тонн на добу або більше;" 10. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). Підстав немає 11. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД виконується у відповідності до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23 травня 2017 року № 2059-VIII. 12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 13. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 14. Рішення про провадження планованої діяльності. Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) Ліцензія на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами (вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) що видається Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України (орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 15. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , 03035 м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 35, OVD@mepr.gov.ua, (044) 206-31-40, (044) 206-31-50 , Заступник директора департаменту – начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки – Грицак Олена Анатоліївна (найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) {Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 824 від 14.09.2020Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь