Покращуємо послуги для населення
Що таке Реєстр територіальної громади?
Це сучасна база даних, призначена для зберігання, обробки та використання інформації відповідно до вимог законодавства України для обліку осіб, які проживають на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
Якщо простіше, це інформація про осіб, місце проживання яких зареєстроване на певній території.
Для чого потрібна актуалізація даних?
Актуалізація даних – це необхідність внесення актуальної інформації/змін до інформації про особу в Реєстр Красносільської територіальної громади (в тому числі, у разі зміни прізвища, паспортного документа та інших даних про особу, внесення дати реєстрації особам, які зареєстрували своє місце проживання до 04.04.2016 року).
Мешканці, актуальні дані яких є внесені в Реєстр, зможуть не витрачати свій особистий час для отримання різного виду довідок (послуг), отримати через застосунок «ДІЯ» витяг місця реєстрації з актуальними даними, а також за спрощеною процедурою отримувати послуги.
Для актуалізації даних в Реєстрі територіальної громади пропонуємо Вам звернутись до відділу «Центр надання адміністративних послуг» Красносільської сільської ради за адресою: вул. Набережна, 87А, с. Красносілка з понеділка по п’ятницю з 8 до 17 години
або подати заяву через портал ДІЯ (https://diia.gov.ua/services/aktualizaciya-danih-u-reyestri-teritorialnoyi-gromadi)
При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:
• паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);
• ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);
• свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
• свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища);
• домова книга (за наявності).
Звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей також необхідно актуалізувати.
Актуалізація даних у Реєстрі територіальної громади